Ponúkate ubytovanie? Sústreďte sa na zákazníka


Ak ponúkate ubytovanie, pri písaní textu začnite potenciálnym zákazníkom, nie zariadením. Zákazník sa zaujíma predovšetkým sám o seba - o svoje ciele, svoje potreby, svoje túžby a svoje sny. Vaše zariadenie je preňho vedľajšie. Zaujíma ho len natoľko, nakoľko vystihuje jeho priania a potreby.

Skoro každý penzión na Slovensku má opis v takomto duchu:

Penzión Kriváň sa nachádza v krásnom prostredí Oravy, ideálnom na pešiu turistiku aj výlety na bicykli. Má sedem dvoj a trojlôžkových izieb s celkovou kapacitou 23 osôb. Každá izba je vybavená vlastným sociálnym zariadením a televízorom. Súčasťou objektu, ktorý bol minulý rok kompletne rekonštruovaný je reštaurácia, úschovňa bicyklov a parkovisko pre osobné vozidlá.

Ak by chcel majiteľ penzión predať, tento text by bol v poriadku. Lenže majiteľ nepredáva penzión. Predáva rekreačné ubytovanie. A to je rozdiel. Jeho zákazníkov nezaujíma charakteristika objektu. Zaujíma ich, prečo by sa mali ubytovať práve v penzióne Kriváň a to im omnoho lepšie povie takýto text:

Užite si dovolenku v tichej pohode rodinného penziónu Kriváň. Začínajte dni výdatnými domácimi raňajkami, Vaše auto ponechajte v bezpečí súkromného parkoviska a vydajte sa či už peši alebo na bicykli za krásami Oravy. Po návrate Vás osvieži sprcha priamo na izbe, teplá večera a posedenie v útulnej reštaurácii. Pokiaľ samozrejme nedáte prednosť televízii v súkromí Vašej izby.

V online katalógoch ponúkajúcich ubytovanie je nápaditý text ešte dôležitejší, nakoľko všetky dôležité údaje sú už raz obsiahnuté informáciách o zariadení. Želáme Vám, aby ste svoje ubytovanie vedeli ponúknuť vhodným spôsobom, a zvýšili tak úspešnosť svojho podnikania.


zaregistrovať ubytovacie zariadenie na Uby.sk
prihlásiť sa a upraviť zariadenie