Ponúkate ubytovanie? Sústreďte sa na zákazníka
Ak ponúkate ubytovanie, pri písaní textu začnite potenciálnym zákazníkom, nie zariadením. Zákazník sa zaujíma
predovšetkým
sám o seba - o svoje ciele, svoje potreby, svoje túžby a svoje sny. Vaše zariadenie je preňho
vedľajšie. Zaujíma ho len natoľko, nakoľko vystihuje jeho priania a potreby.
Skoro každý penzión na Slovensku má opis v takomto duchu:
Penzión Kriváň sa nachádza v krásnom prostredí Oravy, ideálnom na pešiu turistiku aj výlety na bicykli.
Má sedem dvoj a trojlôžkových izieb s celkovou kapacitou 23 osôb. Každá izba je vybavená vlastným sociálnym
zariadením a televízorom. Súčasťou objektu, ktorý bol minulý rok kompletne rekonštruovaný je reštaurácia,
úschovňa bicyklov a parkovisko pre osobné vozidlá.
Ak by chcel majiteľ penzión predať, tento text by bol v poriadku. Lenže majiteľ nepredáva penzión. Predáva
rekreačné ubytovanie. A to je rozdiel. Jeho zákazníkov nezaujíma charakteristika objektu. Zaujíma
ich, prečo by sa mali ubytovať práve v penzióne Kriváň a to im omnoho lepšie povie takýto text:
Užite si dovolenku v tichej pohode rodinného penziónu Kriváň. Začínajte dni výdatnými domácimi raňajkami, Vaše auto
ponechajte v bezpečí súkromného parkoviska a vydajte sa či už peši alebo na bicykli za krásami Oravy. Po návrate Vás
osvieži sprcha priamo na izbe, teplá večera a posedenie v útulnej reštaurácii. Pokiaľ samozrejme nedáte prednosť
televízii v súkromí Vašej izby.
V online katalógoch ponúkajúcich ubytovanie je nápaditý text ešte dôležitejší, nakoľko všetky dôležité údaje sú už raz
obsiahnuté informáciách o zariadení. Želáme Vám, aby ste svoje ubytovanie vedeli ponúknuť vhodným spôsobom, a zvýšili tak úspešnosť svojho podnikania.
zaregistrovať ubytovacie zariadenie na Uby.sk
prihlásiť sa a upraviť zariadenie